2012. június 29., péntek

Mégis fűtsünk be egy kicsit

De ha már befűtünk, akkor valami olyasmivel tegyük, ami miatt megéri meghozni ezt az áldozatot. A sajtos pogácsa tökéletes választás. A nagypapám névnapjára készült.
 A recept, ami alapján elkészítettem:
http://www.nosalty.hu/recept/sajtos-pogacsa-ahogy-anyukam-csinalja

Természetesen a cím keltette fel a figyelmemet. Hiszen itt családi receptről van szó, azok pedig csak jók lehetnek. Nem is csalódtam: tökéletesen vannak kimérve a hozzávalók. Nekem általában több lisztre van szükségem a kinyújtós sütikhez, de itt egy grammal sem kellett több. A só mennyisége is tökéletes- sütöttem én már olyan pogácsát, aminek olyan íze volt, mint a sóliszt gyurmának.
Nem sajnáltam a reszelt sajtot a tetejéről.





Ez fél adag, a fotó készültekor a másik fele éppen sült.









Cili cicát (más néven: Bocika, más néven: Cecília, más néven: Cilumilu, más néven: stb) még idejében sikerült megállítani. Mondhatnám, hogy jó az ízlése, de a szomorú igazság az, hogy Cilike egészen egyszerűen nem válogatós, ráadásul most diétára van kényszerítve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése