2012. május 27., vasárnap

Pénteki pite

A pénteki pite pénteken elfogyott (meg kellett kóstolnunk, hogy hogyan sikerült, mégsem lehet a szombaton érkező vendégek elé rosszat kitenni!), így szombaton újrasütésre került sor. A szombati szerintem sokkal jobban sikerült, a tésztából nagyobbat ráhagytam a piteforma oldalára, hiszen a sütés előtti hűtés ellenére is azért jelentősen zsugorodik a tészta. Ráadásul a szombatinak már a szélét is kockásan díszítettem (bevagdostam a szélét, és minden 2-at behajtottam, a forma belseje felé).
Mindenesetre ezek a pénteki, tökéletlenebb, de hasonlóan finom változatról készült képek. Az első képen látszik, hogy a tészta már megsült, amikor az almát el kellett rendezni rajta. (ki is kellet hűlnie a tésztának!) A 2. képen kész az egész pite, megsült rajta a tejszínes-cukros, tojásos öntet is.

Ennél praktikusabb dolgot pedig jelenleg el sem tudok képzelni, mint ez a kerámia pitesúly, a rizzsel való szórakozás után...Pitekészítőknek kötelezően ajánlott darab!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése